הובלות משרדים חייבות לעבור בצורה חלקה בכדי למנוע כל מצב של עיכוב עבודות, פגישות, פרויקטים, וכל דבר אחר שבזכותו יכול העסק להיפגע ולא לקבל את ההכנסות שעליהן הוא מסתמך. בהעברה של דירה או בית פרטי, שלא משנה עד כמה הם גדולים או מסובכים להעברה, עיכובים שונים לא יכולים לגרום בד"כ להפסדים כספיים ניכרים. אך בכל הקשור לנושא של הובלות משרדים לא כך הוא הדבר.

 

כל השירותים תחת חברה אחת

חברת הקיבוצניקים מתמחה בהענקת שירות הובלת משרד ותשמח לעזור גם לעזרתכם.
מה כולל השירות:

  • עזרה באריזה
  • הספק ארגזים וקרטונים
  • הספקת טיפים מועילים לטובת ייעול ההליך
  • הספקת מנוף בשעת הצורך
  • שינוע יעיל
  • עזרה בפריקה והתקנה של שולחנות וארונות במשרד החדש

 

קביעת פגישה עם נציג מקצועי לצורך תכנון ההובלה

בד"כ להפסדים כספיים ניכרים. אך בכל הקשור לנושא של הובלות משרדים לא כך הוא הדבר.
בעלי משרדים צריכים לנהוג בחוכמה, ולכן חשוב להזמין נציג מקצועי שיבוא לתרום מניסיונו ומידיעותיו בכדי שההעברה תתבצע לא רק בזמן הקצר ביותר שניתן לבצע אותה, אלא גם בהתייחסות מפורטת לכל סוג של פריט או ציוד. הובלות משרדים תהיינה קלות ויעילות רק אם יותאמו סוגי השירותים הנלווים (כמו, אריזה, פירוק והרכבה, אחסנה, וכד') למצב המשרד ולמצב הפריטים הנמצאים בו. חשוב גם לאפשר לנציג חברת ההובלות להעיף מבט, כך שמעבר לפרטים שהעברתם לו טלפונית, הוא יוכל להעריך בצורה מדויקת יותר את עלות המהלך כולו.

 

חשיבות תכנון כל שלב בהעברה

לעתים יש הובלות משרדים המבוצעות לאחר תכנון לקוי או ללא תכנון כלל. מדובר בטעות לא קטנה מאחר וכל שלב חייב לקבל את ההתייחסות שלו. הובלות משרדים שינוהלו בצורה יסודית מההתחלה, יכללו צמצום או ביטול פעילות המשרד בזמן ההעברה, תיאום עם החברה לגבי שעות האריזה, הפירוק וכד', סימון הקרטונים החשובים (או כאלו שבהם נמצא חומר פרטי המצריך דיסקרטיות רבה), הכנת סידור עבודה לעובדים שמתנדבים/חייבים להגיע ליום ההעברה, וארגון רשימות פירוק במיקום החדש

 

חומרים רגישים

הבדל משמעותי נוסף בין העברות בתים לבין הובלות משרדים, הוא בחומרים שקיימים בהם. פרטים אישיים של לקוחות, חישובים כספיים שונים שנעשים לגביהם, הצהרות וחתימות שלהם, כולם יכולים ללכת לאיבוד או להינזק בצורה חסרת אחריות וחסרת כל אפשרות לשחזור, מבלי קשר לרמתם של המובילים.
לכן בכדי למנוע מצב שבו הובלות משרדים מסתיימות באסון, בכל הקשור לדיסקרטיות ולמידע לגבי לקוחות העסק (וכמובן גם לגבי העסק עצמו) יש משרדים שמפקידים איש אמון (שותף, עובד בכיר, קרוב משפחה, חבר אישי) שישגיח על הקרטונים שבהם מונח חומר חשוב וילווה את צוות העובדים, מבלי לפגוע באמינותם, כדי שהחומר יגיע ליעדו החדש בשלמות. יחד עם זאת, הובלות משרדים דורשות גם התייחסות מיוחדת לנושא הביטוח, מאחר ובמשרדים רבים יש ציוד חדיש ועדין ביותר. לכן יש לעבוד תחת חוזה שבו מוסדרים כל ענייני התקלות והנזקים האפשריים, וכך העבודה תוכל להתבצע בצורה רגועה הרבה יותר מבחינת כל הצדדים.

 

שאלות ותשובות עלינו

חברת הקיבוצניקים עובדים במרכז הארץ, אך מגיעים לכל מקום אליו הם נקראים. החברה מעניקה שירות אדיב, ומקצועי, יעיל ובמחיר נוח.

להלן כמה שאלות אודות החברה:

 

מדוע לבחור בחברת הקיבוצניקים?

מדובר על חברה שפועלת בתחום משנת 1971, מהמובילות בארץ בתחום ההובלות ומקפידה להתפתח ולצבור מקצועיות לכל אורך הדרך.

 

מהו מקור השם?

החברה הוקמה מארגון של מספר יוצאי קיבוץ

 

מהם הכלים העומדים לרשות החברה?

מגוון מנופים, צי של משאיות ומבחר אנשי צוות משלימים כגון נגרים על מנת להתקין מחדש את הארונות.

 

האם יש הנחות או הטבות במחיר?

לא בהכרח הנחות, אך כן כיום יש מבצעים משתלמים, ומתן מחירים חסרי תקדים – פנו אלינו לפרטים נוספים.