הובלות משרדים חייבות לעבור בצורה חלקה בכדי למנוע כל מצב של עיכוב עבודות, פגישות, פרויקטים, וכל דבר אחר שבזכותו יכול העסק להיפגע.
ובכך לא לקבל את ההכנסות שעליהן הוא מסתמך.
בהעברה של דירה או בית פרטי, שלא משנה עד כמה הם גדולים או מסובכים להעברה, עיכובים שונים לא יכולים לגרום בד"כ להפסדים כספיים ניכרים.
אך בכל הקשור לנושא של הובלת משרד לא כך הוא הדבר ואנו מודעים לחשיבות של העברת משרד במהירות ובמקצועיות.

להובלת משרד בטיחותית תוך שמירה על הציוד הרגיש והחשוב שלכם, חייגו אלינו 0779977650 לקבלת הצעת מחיר משתלמת!

כל שירותי הובלת משרדים תחת קורת גג אחת

חברת הקיבוצניקים מתמחה בהענקת שירות הובלת משרד ותשמח לעזור גם לעזרתכם.

מה כולל השירות הובלת משרד:

  • ???? עזרה באריזה.
  • ???? אספקת ארגזים וקרטונים.
  • ???? מתן טיפים מועילים לטובת ייעול ההליך.
  • ???? אספקת מנוף בשעת הצורך.
  • ???? שינוע יעיל.
  • ???? עזרה בפריקה והתקנה של שולחנות וארונות במשרד החדש.

 

קביעת פגישה עם נציג מקצועי לצורך תכנון הובלת משרד

בעלי משרדים צריכים לנהוג בחוכמה, ולכן חשוב להזמין נציג מקצועי שיבוא לתרום מניסיונו ומידיעותיו בכדי שההעברה תתבצע לא רק בזמן הקצר ביותר שניתן לבצע אותה, אלא גם בהתייחסות מפורטת לכל סוג של פריט או ציוד.
הובלות משרדים תהיינה קלות ויעילות רק אם יותאמו סוגי השירותים הנלווים (כמו, אריזה, פירוק והרכבה, אחסנה, וכד') למצב המשרד ולמצב הפריטים הנמצאים בו. חשוב גם לאפשר לנציג חברת ההובלות להעיף מבט, כך שמעבר לפרטים שהעברתם לו טלפונית, הוא יוכל להעריך בצורה מדויקת יותר את עלות המהלך כולו.

חשיבות תכנון כל שלב בהעברת המשרד

לעתים יש הובלות משרדים המבוצעות לאחר תכנון לקוי או ללא תכנון כלל.
מדובר בטעות לא קטנה מאחר וכל שלב חייב לקבל את ההתייחסות שלו.
הובלות משרדים שינוהלו בצורה יסודית מההתחלה, יכללו צמצום או ביטול פעילות המשרד בזמן ההעברה, תיאום עם החברה לגבי שעות האריזה, הפירוק וכד', סימון הקרטונים החשובים (או כאלו שבהם נמצא חומר פרטי המצריך דיסקרטיות רבה), הכנת סידור עבודה לעובדים שמתנדבים/חייבים להגיע ליום ההעברה, וארגון רשימות פירוק במיקום החדש.

 

חומרים רגישים

הבדל משמעותי נוסף בין העברות בתים לבין הובלות משרדים, הוא בחומרים שקיימים בהם.
פרטים אישיים של לקוחות, חישובים כספיים שונים שנעשים לגביהם, הצהרות וחתימות שלהם, כולם יכולים ללכת לאיבוד או להינזק בצורה חסרת אחריות וחסרת כל אפשרות לשחזור, מבלי קשר לרמתם של המובילים.
לכן בכדי למנוע מצב שבו הובלות משרדים מסתיימות באסון, בכל הקשור לדיסקרטיות ולמידע לגבי לקוחות העסק (וכמובן גם לגבי העסק עצמו) יש משרדים שמפקידים איש אמון (שותף, עובד בכיר, קרוב משפחה, חבר אישי) שישגיח על הקרטונים שבהם מונח חומר חשוב וילווה את צוות העובדים, מבלי לפגוע באמינותם, כדי שהחומר יגיע ליעדו החדש בשלמות.
יחד עם זאת, הובלות משרדים דורשות גם התייחסות מיוחדת לנושא הביטוח, מאחר ובמשרדים רבים יש ציוד חדיש ועדין ביותר.
לכן יש לעבוד תחת חוזה שבו מוסדרים כל ענייני התקלות והנזקים האפשריים, וכך העבודה תוכל להתבצע בצורה רגועה הרבה יותר מבחינת כל הצדדים.