תל אביב היא אחת הערים הפופולאריות בארץ ולפעמים נדמה שכולם רוצים לעבור אליה. לצד המעבר אל העיר ישנו גם מעבר בתוך העיר ולשם כך נדרשות הובלות בתל אביב. האתגרים שיכולים לעמוד בפני העוברים יכולים להיות הרחובות הצרים, הבתים שלא תמיד קל להעביר בתוכם את התכולה ומציאת חברה אמינה לביצוע העבודה.

ההובלה בתוך תל אביב, אליה או ממנה יכולה להתבצע תוך שימוש במשאית גדולה אליה ניתן להכניס כמעט כל דבר שאפשר לחשוב עליו והיא יכולה להתבצע על תוך שימוש ברכב קטן וזאת לפרויקטים נקודתיים או כשהתכולה הקיימת מצומצמת.

הובלות קטנות בתל אביב

רבות מההובלות הן למעשה הובלות קטנות. העברת משרד ממקום אחד לאחר, מעבר של סטודנטים והעברה של חלק מהחפצים והתכולה של הדירה, לא תמיד דורשים משאית גדולה. להפך, לעתים עדיף דווקא להגיע עם רכב קטן יחסית וכך להימנע מבעיות חניה ברחוב.

חשוב לדעת כי אין זה משנה אם מבצעים הובלות בתל אביב שהן קטנות או גדולות, החברה המבצעת חייבת להיות מקצועית, מנוסה, להחזיק בביטוח ורצוי מאד לחתום מראש על חוזה הובלה. החוזה מפרט מה העבודה הנדרשת, מתי היא תתבצע, כמה אנשים יגיעו למקום, האם יהיה שימוש במכונות מיוחדות וכמובן, יסכם את העלות הכוללת כך שלא יהיו הפתעות.

הובלות בתל אביב לחפצים גדולים במיוחד

תל אביב היא אמנם העיר הכי שוקקת בארץ אך היא גם עיר צפופה, הבניינים קרובים זה לזה ולא לכל בניין יש מעלית. כאשר יש צורך להוביל חפצים גדולים כמו ספה, פסנתר ודומיהם, יש לבחון לא רק האם לחברת ההובלות יש רכב מספיק גדול אלא גם איך היא תבצע את ההובלה בבטחה.

לא מעט בניינים בנויים עם חדר מדרגות צר וללא מעלית או מעלית שאי אפשר להסתמך עליה לצורך הובלת החפצים הגדולים. במקרים אלה יש לשקול שימוש במנוף אשר באמצעותו נוריד או נעלה את החפץ הנדרש ללא כל סכנה. שימוש במנוף מחייב מומחיות, ביטוח ותכנון מוקפד וזאת כדי למנוע סכנה הן לחפצים השונים והן לעוברים ושבים בסביבה.

שירותים נוספים להובלה

הובלה היא השירות המרכזי שאנו מספקים אך מסביבו ישנם מספר שירותים נלווים שאנחנו יכולים לספק. כשנדרש אנו מספקים קרטונים שהופכים את מלאכת האריזה לפשוטה ויעילה וכן מספקים שירותי אריזה אשר מורידים מהלקוח את ההתמודדות. כמו כן, לאורך כל הדרך נשמח לתת טיפים למעבר קל ככל האפשר.