מעבר משרד יכול להיות תהליך מורכב שגוזל זמן רב ובמשרד, הזמן שווה כסף, אך הוא יכול להיות שווה גם הזדמנות גדולה. המעבר הצפוי יכול לקדם את המשרד, לשפר את ההתנהלות, להקל על העבודה ובסופו של דבר ליצור שביעות רצון גדולה ואפילו הצלחה.

הובלות משרדים כולל אריזה ופירוק יכולות להקל על המעבר בצורה משמעותית. כל משרד ועסק צריך לשאול את עצמו אילו פעולות כדאי לבצע לבד ואילו פעולות כדאי שהחברה המובילה תבצע. ככל שברור יותר בתחילת הדרך מהי חלוקת התפקידים כך קל יותר לבצע את המעבר.

הצעד הראשון – תכנון המעבר

הצעד הראשון בדרך למעבר מוצלח הוא יצירת תוכנית מפורטת וברורה שכוללת את המשימות השונות ונושאי האחריות לכל משימה. כדאי מאד שהתוכנית תכלול את המרכיבים הבאים:

  • קביעת תאריך המעבר
  • הגדרת התקציב המיועד למעבר
  • חלוקת תפקידים בין אנשי הצוות
  • זיהוי אתגרים ומציאת פתרונות
  • קבלת החלטה אילו רהיטים עוברים
  • קביעה מי יהיה אחראי על האריזה

ברגע שישנה תוכנית מעבר ברורה כדאי מאד לשתף את צוות העובדים וכל המעורבים במעבר במה שאמור להיות. שיתוף פעולה בין הגורמים השונים יוצר וודאות ומקל על יום המעבר עצמו.

הצעד השני – סגירת פרטים עם חברת ההובלה

ברגע שיש תאריך מעבר מיועד כדאי לפנות לחברת ההובלה ולברר מולה כי היא יכולה לבצע את כל הנדרש. אם יש צורך במנוף, במשאית גדולה וכמובן שירות אריזה ופירוק, חשוב לסגור על כך מראש. יש לסגור כמה שיותר פרטים, לקבל הצעת מחיר מסודרת ולסכם על מחיר.

כדי להקל על המעבר רצוי לבחור בחברת הובלות משרדים כולל אריזה ופירוק. החברה תוכל להגיע למשרד, לסדר את כל הציוד הנדרש, להעבירו בצורה מסודרת ולפרוק מה שצריך. בתוך השירות הזה החברה תוכל לבצע גם הרכבה של רהיטים.

הצעד השלישי – מעבר מוצלח

מעבר משרד דורש השקעת משאבים וזמן. חברת הובלות מקצועית יכולה להקל על התהליך ולהשתלב במשימות שונות, מהאריזה ועד למעבר ולפירוק והרכבת הרהיטים במשרד החדש. כשלושה ימים לפני המעבר כדאי מאד ליצור קשר עם החברה, לבדוק את הפרטים הקטנים ביותר, את שעת ההגעה ואם ישנם חפצים מיוחדים שיש להעביר אותם, ליידע את החברה בכך.

הצוותים השונים צריכים להיות מוכנים ליום המעבר. לדעת מה עליהם לעשות במהלך היום, להכין את החפצים האישיים שלהם למעבר ולדעת מה צפוי להיות לאחריו. ככל שיותר עובדים ידעו טוב יותר כיצד עליהם לפעול ומה צפוי להיות ביום המעבר ואחריו, כך החזרה לשגרה צפויה להיות מהירה וקלה יותר.