החלפת מקום התעסוקה יכולה להיות מרגשת ובו זמנית להעלות חששות. העברת משרדים כוללת פעולות רבות ולרוב מעורבים בתהליך אנשים שונים. כדי שהמעבר יהיה פשוט ויעבור בקלות ובמינימום זמן הפסקה מבחינת העבודה, כדאי מאד להקפיד על תכנון נכון ולאמץ את הטיפים המצורפים.

הכנה מראש מקלה על כולם

הכנה מראש היא המפתח למעבר מוצלח. כדאי מאד להכין רשימת משימות ולשתף את העובדים ובעלי התפקידים השונים במה שצפוי להגיע. כדאי מאד ליידע את כל העובדים כי עומד להתבצע מעבר בתאריך המיועד ולעודד אותם לשתף פעולה, לשאול שאלות, לצמצם את החפצים שיש להם במשרד ולהתכונן לשינוי על פי הצורך שלהם.

כחלק מההכנה מראש יש להתחיל להיפטר מציוד מקולקל, חפצים שאין בהם צורך ולעשות סדר בניירת. יש להתייחס אל המעבר כהזדמנות להתחדש ולכן רצוי להתחיל לעשות סדר כבר בשלבים המוקדמים וכך לחסוך גם בהעברת חפצים שאינם נחוצים וגם ליצור משרד חדש ומסודר.

בחינת מה עובר למשרד החדש

בהתאם לגודל המשרד הנוכחי והמשרד המיועד כדאי מאד ליצור תוכנית ריהוט מסודרת. יש לבחון את כל הרהיטים ובתוך כך השולחנות והכיסאות המשרדיים, הכורסאות בכניסה (אם ישנן כמובן), המדפים וכל דבר נוסף שצריך להגיע למשרד החדש. יש לעדכן את חברת ההובלה מה עובר הלאה כך שהיא תוכל לדאוג למשאית בגודל המתאים.

כדאי מאד גם לתייג את החפצים השונים כך שיהיה ברור מה מהם הולך לאיזה אזור (ואולי אפילו לאיזו קומה). ככל שיהיה לכם ברור יותר מה עומד לקרות במעבר כך יהיה לנו קל יותר לעזור לכם. המטרה שלנו, כחברת הובלות, היא לעמוד לרשותכם בדיוק לפי הצורך.

העברת משרדים, אריזה ופירוק

העברת משרדים יכולה להיות מהירה כששירות ההובלה יכול לכלול גם שירותי אריזה, פירוק והרכבת רהיטים. במקום לעצור את העבודה ולבקש עזרה מהעובדים, הצוות המקצועי יעמוד לרשותכם ויבצע את כל הפעולות הדרושות כך שתוכלו להמשיך בשגרה במהירות.

פירוק ואריזת הרהיטים תתבצע תוך שימוש באמצעים המיועדים לכך כולל קופסאות אחסון מתאימות, ״פצפצים״ ואמצעי הגנה נוספים. ההרכבה תוכל להתבצע במקומות המיועדים וזאת תודות לתיוג מתאים של הרהיטים והחפצים. מומלץ לברר מראש אילו שירותים נוכל לספק לכם ולבחור את אלו שיהיו המשתלמים והיעילים ביותר.

היום המתאים להעברת המשרד

בעלי משרדים רבים יעדיפו לבצע את ההעברה לקראת סוף השבוע אך אם אתם יודעים על יום אחר שמועדף עליכם, זה יהיה הזמן המתאים. אנחנו ממליצים ליצור איתנו קשר בהקדם כך שנוכל לענות על כל השאלות שבדרך ולדאוג שיום המעבר שלכם יהיה חלק וקל ככל האפשר.